vrijdag 31 augustus 2012

Daily Nails: 17 Moonstruck

Eindelijk weer eens tijd voor een Daily Nails! En aangezien ik zo veel nagellak in Engeland heb gekocht had ik genoeg keus, zoveel zelfs dat het moeilijk was een lakje te kiezen. Maar toen ik deze nagellak genaamd Moonstruck van het merk 17 kocht was ik al erg nieuwsgierig naar hoe het er uit zou zien op mijn nagels. Zijn jullie ook zo benieuwd?
Moonstruck is een mooie zilveren lak met een flinke glans er in. Het kwastje van deze lak is vrij dun dus het is wel wat lastiger aan te brengen. Daarin tegen kan je wel weer erg precies werken wat misschien ook wel weer een voordeel is?

Ik heb twee laagjes lak over mijn nagels gedaan. Dit is ook echt wel nodig want in één laag dekt deze nagellak echt niet voldoende en is hij erg vlekkerig. De lak droogt wel erg snel op dus de tweede laag kon ik al snel aanbrengen. Een flink pluspunt als je het mij vraagt.

Zoals jullie kunnen zien streept de lak wel flink, en dit vind ik toch wel een beetje een nadeel. Maar ondanks dat, vind ik deze kleur toch zo gaaf dat ik hem als nog vaak zal gaan dragen, en ik weet zeker dat ik hier erg mooie nailart mee kan maken waarbij dit de basiskleur zal zijn.

Zouden jullie graag een nailart willen zien waarbij deze kleur gebruikt wordt? En wat vinden jullie van deze nagellak?

1 opmerking: