maandag 13 augustus 2012

Daily Nails: Ambitious Amethyst


Voor de eerste keer een Daily Nails hier op Nails-ID! Deze keer de Ambitious Amethist van de Rituals!
Ik zag deze nagellak al een tijdje terug bij een collega. Zij had haar nagels hiermee gelakt en toen ik zag hoe mooi en donker de kleur was, was ik meteen verkocht. Ik ben gek op donkere kleuren, zelfs in de zomer draag ik ze graag.

Ik ben meteen diezelfde dag nog, in mijn pauze naar de Rituals gerent om deze nagellak te kopen (de Rituals zit namelijk om 5 minuten loopafstand van mijn werk). Toen ik daar aankwam was ik blij verrast want de nagellak was ook nog eens afgeprijsd!


De kleur heet Ambitious Amethyst en dat omschrijft dan ook meteen de kleur van de nagellak. Het is een hele mooie donker paarse kleur, die soms bijna zwart lijkt.
Er zitten geen glitters in en het is dan ook een mooie creme lak.


Het enigste nadeel van deze lak is dat het lang duurt voordat het helemaal droog is, en het beschadigd daardoor dus snel. Daarentegen, is de nagellak eenmaal goed gedroogd en uitgehard dan blijft hij zeker 4 dagen mooi zitten!


Op de foto's heb ik twee laagjes op, dit is dus voldoende voor een goede dekking.


Wat vinden jullie van deze donker paarse kleur? Ik ben er echt gek op! Houden jullie ook zo veel van donkere kleuren of hebben jullie een andere voorkeur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten