woensdag 15 augustus 2012

Daily Nails: Catrice Heavy Metallilac

Het is weer tijd voor een Daily Nails, en vandaag draait het helemaal om de Heavy Metallilac van Catrice. Op het moment is dit één van mijn favoriete kleuren en ik word er dan ook écht blij van als ik mijn nagels heb gelakt met deze geweldige kleur.

 Het is een prachtige metallic paarse lak die ook nog eens heerlijk is in gebruik. Het aanbrengen op je nagels gaat zonder problemen, zelf mijn nagels die zwaar beschadigd en op het moment erg lelijk zijn door het laaang dragen van kunstnagels zien er nog goed mee uit!

Mijn excuses voor mijn nagels, ze zien er op dit moment echt niet mooi uit, maar ik verzorg ze zo goed mogelijk en hopelijk, over een paar weken, heb ik weer prachtige nagels.

Ik ben echt gek op deze nagellak en ik vind het een aanrader voor iedere nagellak liefhebben die houd van opvallende kleuren.Op de foto's draag ik twee dunne laagjes en zoals jullie kunnen zien dekt het perfect!

Wat vinden jullie van deze 'heavy' kleur?

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Er zit een mooie shimmer in zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is echt prachtig. Een absolute aanrader! Dankjewel voor je reactie.

      Verwijderen
  2. Ik vond deze lak eerst maar niks in de winkel. Tot ik hem bij iemand zag, toen was ik verkocht :)

    BeantwoordenVerwijderen