zondag 12 augustus 2012

Indeling Nails-ID

Om het bloggen voor mezelf zo overzichtelijk mogelijk te maken wil ik graag een soort indeling hanteren, ik heb het namelijk gigantisch druk op en met mijn werk, en soms is het daardoor lastig om een nieuw onderwerp te verzinnen. Op deze manier is het voor mij een stuk makkelijk en weten jullie ook wat er gaat komen.
De indeling ziet er als volgt uit:

Maandag: Daily Nails
Dinsdag: vrij
Woensdag: Daily Nails
Donderdag: Vrij
Vrijdag: Daily Nails
Zaterdag:Vrij
Zondag: Weekly Art

Daily nails zullen swatches zijn van de nagellak die ik op die dag draag. Op deze manier krijgen jullie dus vaak een nieuwe nagellak te zien.
De dagen waar vrij bij staat zullen dagen worden waarop het onderwerp vrij is, dit kan dus van alles zijn, nailart inspiraties, shoplogs, personal logs, etc.
Bij de weekly art artikelen zal ik een eigen nailart showen aan jullie.
Ik hoop dat deze indeling zo gaat werken, en dat dit voor jullie ook leuk is om te zien.
Tips of op/aanmerkingen?
Jullie zijn van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten