donderdag 16 augustus 2012

Nailart inspiratie: Animal print

Vandaag een keer wat anders, iets dat niet van mijzelf komt en wat ik dus ook niet zelf heb gemaakt. Wat mooie en leuke nailart inspiraties met deze keer het thema, animal print!

Ik ben nog steeds helemaal gek van matte nagellakken, en in combinatie met een glanzende lak vind ik ze helemaal geweldig. Deze "tijger" combi vind ik erg chique.

Deze combinatie vind ik ook erg mooi. De paarse kleur (van toevallig mijn lievelings nagellak op het moment) springt er echt uit in deze nailart.

Een leuke kleurencombinatie, lekker fel en erg opvallend. Door de glittertjes in de nagellak lijkt het net echt een soort van vachtje, en zou je heb bijna willen aaien!

Even iets anders maar toch een luipaard printje. Ik vind het leuk dat dit een alternatief is voor de standaard luipaard print. Zeker het proberen waard!

Een erg mooie en chique vorm van de luipaard print. De kleurencombi vind ik erg mooi en de steentjes geven het net dat beetje extra.

Niet echt een dieren printje, maar wel gigantisch schattig. Wie is er nou niet gek op van die kleine schattige hondenpootjes?

En mijn favoriet heb ik bewaard voor het laatst. Het lijken net echte pauwenveren. Wat een prachtige kleuren en wat goed gedaan zeg! Ik ga deze nailart zeker snel een keer bij mezelf uitproberen! Ik ben benieuwd of ik het ook zo goed kan.


Al deze foto's heb ik van de website; weheartit.com en deze foto's zijn dus niet van mij. Ook deze nailarts heb ik niet zelf gemaakt.

Houden jullie er ook van om nailarts te maken met een dieren printje? En hebben jullie een favoriet tussen deze plaatjes gevonden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten