zondag 12 augustus 2012

Babystapjes

Na veel twijfelen, meerdere blogs aangemaakt te hebben, van alles geprobeerd te hebben, heb ik eindelijk gevonden waar mijn passie echt ligt, namelijk; nagels!
Nagellak, nailart, naildesign, nagelverzorging, noem het maar op!
En de eerste babystapjes zijn eindelijk genomen, het blog van Nails-ID is aangemaakt en het eerste bericht is geschreven.

 Als ik er nu even serieus over na denk had ik al lang kunnen weten dat dit mijn passie is. Ik heb een allround nagelstyliste cursus gevolgd en deze succesvol afgerond, en ik kreeg altijd energie en inspiratie van het doen van nagels, op wat voor manier dan ook.
Ik ben zo trots en ik heb zo'n zin om met het Nails-ID blog te beginnen!

Ik ben nog vrij nieuw in het bloggen en ik kan dus nog gigantisch veel leren, tips zijn dus altijd van harte welkom, maar alsjeblieft, hou het wel netjes.

Ik kijk uit naar jullie reacties en berichtjes!

Liefs,
Natasja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten