woensdag 5 september 2012

Daily Nails: Catrice Marilyn & Me

Vandaag helaas niet één van mijn nieuwe nagellakken die ik uit Engeland mee heb genomen, omdat ik geen tijd had om hier swatches van te maken, dus dan maar even een nagellak waar ik al foto's van had.

Unfortunately no swatches of a new nailpolish that I brought for England today, because I didn't have the time to make some swatches of them. So I'm gonna show you some swatches of a nailpolish I already made pictures off.

Vandaag is het tijd voor Marilyn & Me van Catrice! Het is een rode doorzichtige kleur met rode glitters er in. Ik zelf vind hem echt helemaal geweldig en ben bij dat hij in mijn stash zit!

Today it is time for Marilyn & Me by Catrice! It is a sheer red colour with red glitters in it. I really love this colour and I'm happy it is in my stash!

Op de foto's heb ik twee laagjes op en ik ben van mening dat dit voldoende is. Het is erg jammer dat ik de glitters niet goed op de foto's kon krijgen want ze zijn er echt hoor! De kwast is zoals we gewend zijn van de nieuwe Catrice lakken vrij groot, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

On all of the pictures I have two layers of polish on my nails and I think this is enough. It is a shame I couldn't get the glitters on the pictures, 'cause believe me, they really are there! The brush is, like we are used to of the new Catrice nailpolishes, quite big, which I really like.

De nagellak streept absoluut niet en ik vind het een leuk alternatief voor de "gewone" rode nagellak. Ik zelf vind dit een prachtige lak voor een avondje stappen of bij een opvallende outfit.

The nailpolish doesn't leave stripes at all and I think it's a good alternative for the "usual" red nailpolish. I think this would be a nice polish for a night at the club or with a stricking outfit.


Wat vinden jullie van deze nagellak? Vinden jullie het een leuk alternatief of zouden jullie toch eerder naar de normale felrode kleur grijpen?
What do you think of this nailpolish? Do you think it's a good alternative or would to choose the normal bright red colour?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten