maandag 10 september 2012

Daily Nails: Catrice Up In The Air

Vandaag niet een van mijn Engeland lakken, maar wel een lakje waar ik echt gek op ben. Weer eens totaal iets anders maar absoluut mij!

Today not one of my England polishes, but a polish I really like. Something totally different but totally me!

Ik heb het over Up In The Air van Catrice. Een prachtige blauwe lak die ik eigenlijk al heel lang in mijn stash heb, maar nooit echt gebruikte. Misschien moet ik hier maar eens verandering in aan gaan brengen?

I'm talking about Up In The Air by Catrice. A beautiful blue polish that's been in my stash for quite a while now, but I never really used it. Maybe I've got to change that?

Op de foto's draag ik twee laagjes en dit is absoluut voldoende. De lak heeft een creme finish en normaal gesproken hou ik hier niet zo van, maar deze kleur springt er zo uit dat ik het niet erg vind en eigenlijk zelfs wel heel mooi vind. Doordat deze nagellak al vrij oud is heeft het helaas nog het oude kwastje van Catrice, wat betekend, een dun kwastje.

On the pictures I've got two layers on my nails and this is enough. The polish has a creme finish and I usually don't really like creme finishes but this colour pops out so much that I don't mind, and actually like it. Because this nailpolish is quite old it still has the small brush on it.

De lak streept niet, en ik vind hem persoonlijk echt prachtig. Ook is dit een perfecte kleur als basis voor een nailart en jullie zullen hem dus zeker nog vaker langs zien komen!

The nailpolish doesn't leave stripes and personally I think it is gorgeous. It is also the perfect colour als a basecoat for nailart and you guys will see this colour a lot more often!


Wat vinden jullie van deze lak? En houden jullie van een creme finish of hebben jullie liever iets anders?
What do you think about this polish? Do you like a creme finish or do you prefer something else?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten