dinsdag 4 september 2012

Nailart inspiratie: Vintage Flowers

Sorry voor dit late artikel! Maar ik ben weer druk aan het werk en heb twee "late diensten" gehad waardoor ik gister geen tijd had om vast een artikel voor vandaag klaar te maken.

I'm sorry for this late article today, but I'm busy with my job again and I had two "late shifts" so I didn't have the time to write an article today which I was planning to do yesterday.

Vandaag vond ik het weer tijd voor een nailart inspiratie artikel en deze keer zijn het de "vintage bloemen" ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit kunnen halen!

Today I thought it was time for a nailart inspiration article again. This time it's the "vintage flowers" I hope you can get some inspiration out of it!

Deze is best speciaal en ik vind het leuk dat er verschillende partronen zijn en het 3D design vind ik er ook erg goed bij passen.

This one is quite special and I really like the different patterns, I also like the 3D design and I think it fits really good with it.

Het streepjes patroon zorgt voor een leuke afwisseling en de pastel kleuren passen goed bij elkaar.

The little stripe pattern makes a good difference to it, and the pastels fit good with this look.

Dit is wel een beetje de "standaard" look, maar toch hou ik hier wel erg vind!

This is a bit of the "standard" look, but I still kind of like it.

Deze vind ik erg mooi met de vele verschillende gekleurde bloemen. Ik zou deze graag een keer na proberen te maken, ik denk dat ik nog wel even flink moet oefenen wil ik dit resultaat krijgen!

I really like this one with the different coloured flowers. I'd like to try and make this one myself but I think I will need a lot of practice so achieve this!

En de laatste alweer voor vandaag. Deze kleuren vind ik echt heel gaaf en het ruitpatroon zorgt voor een leuke afwisseling.

This is already the last one for today. I really like the colours and the square pattern makes a nice difference to the look.

Ik wil jullie er even op wijzen dat deze foto's niet van mijzelf zijn en deze alleen bedoeld zijn als inspiratie. Ik heb al deze foto's gevonden op weheartit.com

I want to make sure that you all know that these pictures aren't mine, they are just meant for inspiration. I found these pictures on weheartit.com


Zouden jullie graag een keer een nailart of tutorial van deze look willen zien?
Would you like to see a nailart or a tutorial of this look?

3 opmerkingen:

  1. Arch, lovely! Ik wil dat ook nog eens maken, wel damn moeilijk, maar gorgeous resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij staat het ook op de planning, maar ik denk dat het inderdaad nog best wel eens tegenvalt en het stiekem moeilijker is als dat het er uit ziet.

      Verwijderen
  2. Ik wil zeker wel een keer zon nail art maken vind ze erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen