zondag 30 september 2012

Personal: Weight Watchers here I come!

Ik vond het wel weer eens tijd voor een persoonlijk artikeltje, vooral omdat ik een grote beslissing heb genomen, die hopelijk mijn leven flink gaat veranderen. Willen jullie weten welke beslissing?

I thought it was time for a personal article again, especially because I've made a huge decission, that will hopefully change my life. Do you want to know which decission?

 Oké oké, jullie hadden vast de titel al gelezen dus jullie hadden het vast al geraden. Ik ga beginnen met Weight Watchers, en dit gaat gebeuren op maandag aanstaande! Ik heb namelijk al sinds kleins af aan, laten we zeggen, toen ik een jaar of acht a tien was, overgewicht, en dit word als ik eerlijk ben gewoon steeds erger. Ik irriteer me er aan en ik merk ook dat het mijn zelfvertrouwen beïnvloed. Ook hebben mijn vriend en ik de afspraak gemaakt dat ik onder een bepaald gewicht moet zijn voordat wij aan kindjes gaan beginnen, een hele grote stok achter de deur voor mij! Want het liefst had ik gister al zo'n klein frummeltje rond lopen.

Okay okay, you probably read the title already so I think you already guessed what the decission is. I'm going to start with Weight Watchers, and I'm going to start with it on monday! I've been overweight from when I was about eight or ten year old, and if I'm honest it is getting worse. It irritates me and it touches my self confidence. Also my boyfriend and I decided that I have to be under a cetrain weight before we start with children. A huge motivation for my, because I would rather have had children yesterday than today.

 Ik ga beginnen met de online cursus. Eigenlijk is dit geen cursus maar doe je het gewoon zelf. Ik moet een dagboek bij gaan houden met wat ik eet en ik moet binnen mijn dagelijkse punten blijven. Ik heb dit al eens een keer geprobeerd en het is toen uiteindelijk fout gegaan nadat er privé iets heel ergs is gebeurd. Ik hoop dat ik het nu wel vol hou en dat het mijn leven echt gaat veranderen. Ik heb voor mezelf ook besloten dat mocht dit niet werken dan ga ik naar de echte cursussen toe. Erg spannend allemaal!

I'm going to start with the online course. It isn't really a course, because I'm going to do it all by myself. I've got a diary and I have to put down everything I ate and drank in there and I have to stay in between the points I get every day. I have tried it before, but it went wrong after something terrible happened. I hope I can go through with it this time and I hope it really is going to change my life. I decided that when the online course doesn't work I am going to go to one of the realy courses. Very exciting!

Dit plaatje raakt mij elke keer weer als ik het zie, het is zó waar. Ik weet dat hoe je bent niet afhangt van het gewicht dat een weegschaal aan geeft. Maar ik weet wel dat ik mezelf een stuk leuker zou gaan vinden als ik wat slanker zou zijn. Toch blijft dit plaatje een goede inspiratiebron voor mezelf want dit zorgt er voor dat ik altijd mezelf blijf, no matter what my weighingscale says.

This picture touches me everytime I see it, just because it is so true! I know that the person you are doesn't depend on what the weighingscale says. But I know that I would like myself so much better when I am just a little more skinnier. Still this picture will always be a good inspiration for my, because it will remember me to always be myself, no matter what the weighingsale says.


Ik heb al deze foto's op weheartit.com gevonden en ze zijn dus niet van mij!
I've found all of this pictures on weheartit.com, so they are not my property!

Nu vroeg ik mij af, zijn er nog meer meiden bezig met afvallen?
Now I was questioning myself, are there more girls who want to lose weight?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten