donderdag 6 september 2012

Tag: Before I Die..

Ik vond het vandaag wel weer eens tijd voor een artikel met een persoonlijk tintje, vandaag dus de tag "Before I Die". Het is de bedoeling dat ik tien plaatjes op weheartit.com zoek uit de Before I Die serie die bij mij passen en over elk van deze plaatjes een persoonlijk stukje verteld.

I thought it was about time to post a personal article again, today it's a tag called "Before I Die". The intention is to find ten pictures on weheartit.com out of the Before I Die series that have something to do with me and write a little something about this pictures.


Oké dit is een klein beetje vals spelen, maar ik vind dat deze foto's zo bij elkaar horen, en dit is precies wat ik wil. Ik wil heel erg graag kindjes krijgen en het liefst wil ik er vier, ja.. echt waar, vier! Ik ben gek op grote families en zou er zelf ook heel graag deel van uit maken en er zelf één hebben.

Alright, I am cheating, but I thought these pictures suit so well together and this is exactly what I want. I'd love to have children and I prefer four, yes.. really, four! I love big families and I would love to be part of one and have one of my own.

Ik ben al verloofd met de liefde van mijn leven, maar nu het huwelijk nog! Ik heb er nu al super veel zin in en kan ook echt niet wachten tot we elkaar eindelijk het ja woord kunnen geven. Ik hoef absoluut geen groot feest of een "perfecte bruiloft" ik wil gewoon graag een intiem feest hebben.

I already am engaged to the love of my live, but I still have to get married! I'm already very excited and I can't wait untill we can finally say "I do"! I do not fancy a big wedding nor a "prefect wedding" I just want it to be a intimate party.

Veel van mijn dierbaren zijn overleden door kanker en zelfs mijn kleine neefje heeft kanker gehad, gelukkig is hij nu zo goed als genezen. Ik zou er echt alles voor over hebben om iets te vinden waardoor kanker genezen zou kunnen worden. Zelf ben ik ook heel bang om kanker te krijgen of nog meer dierbaren te verliezen, dit is echt één van mijn grootste nachtmerries.

A lot of my loved ones have passed away because of cancer, even my little nephew suffered from cancer, thank god he is as good as free from it now. I would do anything to find a cure for cancer. I am really scared of getting it myself or lose even more loved ones, it is one of my biggest nightmares.

Ik weet dat dit iets is wat je nooit helemaal kan stoppen, maar ik zou het zo graag wel doen! Ik ben echt helemaal gek op dieren, zelfs zo erg dat ik niet eens kan werken met dieren omdat ik niet tegen dierenleed kan. Ook is het misschien wel leuk om te weten dat ik vegetariër ben, puur en alleen omdat ik het idee van "een dier op eten" echt afschuwelijk vind.

I know you can never really stop it, but it would be so amazing if I could! I absolutely adore animals, even so much that I can't even work with them because I can't handle it when something bad happens to an animal. It might be fun to know that I am a vegetarian, just because I don't like the idea of "eating an animal" I hate it!

Deze vond ik ook bij elkaar passen en horen naar mijn mening ook bij elkaar. Sinds ik een jaar of acht ben loop ik al bij diëtisten en ben ik op dieet omdat ik overgewicht heb. Het zou voor mij echt een droom zijn om eindelijk een gezond gewicht te hebben en mezelf oprecht mooi te vinden. Ik blijf hier dan ook echt voor vechten!

I thought these pictures were meant to be together. Since I was about eight years old I already had to go to a dietitian and follow different diets because I am overweight. It would be a dream coming through if I achieved to have a healthy weight and truly think that I am beautiful. I will keep fighting to achieve this dream!

Ik ben echt gek op Japan. Ik ben dan ook "zo'n nerd die Japanse strips leest en tekenfilms kijkt". Het lijkt me heerlijk om de cultuur en het land een beetje te leren kennen. Ik zou er ook heel erg graag flink willen shoppen!

I love Japan and I am "this geek that read Japanese commics and watches japanese films". It would be so much fun to get to know the culture and the country a little bit better and I would love to have a good shopping trip over there!

Panda's zijn één van mijn favoriete diersoorten en ik zou het echt geweldig vinden om er eens één in het echt te zien en vast te houden. Ze zijn zo ongelofelijk schattig en het raakt me altijd als ik ze zie, zelfs al is het maar op een foto of op tv.

Panda's are one of my favorite kinds of animals and it would be amazing to see one in real life and hold it. They are so incredibly cute and everytime I see one, even if it is just on a picture or on tv it touches my heart.

Ik ben gek op lezen, ik heb boekenkasten vol met boeken, dus hoe gaaf zou het zijn als ik zelf een boek zou schrijven?! Vroeger schreef ik wel veel verhalen, sommige beter als anderen, maar het is nog nooit zover gekomen dat het echt een boek is. Misschien iets voor in de toekomst?

I love to read, and I have bookshelves full of books, so how amazing would it be if I wrote a book myself?! I used to write a lot of stories when I was younger, but it never came that far that it really was a book. Maybe something for the future?

Deze was misschien een beetje te verwachten? Een nagelgek als ik, die een nagelstyliste cursus heeft gevolgd moet natuurlijk wel een eigen nagelstudio willen. Met een klein beetje geluk kan ik deze droom volgend jaar waar gaan maken!

This one was to be expected. A naillover like I am, who has done a nailtechnician course would ofcourse love to have her own nail studio. With a little bit of luck, I'm going to fullfil this dream next year!

Het hoeft absoluut geen groot huis te zijn, zolang het maar voelt als een thuis en genoeg ruimte heeft voor een groot gezin. Ik zou heel graag weer in Noord Brabant gaan wonen of emigreren naar Engeland. Ik kan nog steeds, na jaren van twijfelen, nog steeds geen keuze maken waar ik precies wil wonen.

It doens't have to be a big house, as long as it feels like a home, and it has enough space for a big family. I would love to move back to Noord Brabant or to move to England. I still can't, after years of doubting, make a decission where I want to live.


Ik vond het erg leuk om deze tag te doen en hoop dat jullie dankzij deze tag mij weer een beetje beter hebben leren kennen. Als je deze tag over wilt nemen ben je natuurlijk meer dan welkom!
I thought it was a lot of fun to do this tag and I hope you all had the chance to get to know me a little bit better 'cause of this tag. If you want to put this tag on your blog you are more than welcome!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten