donderdag 13 september 2012

Tag: Van 10 tot 1

Ik vond het tijd om weer een beetje een persoonlijk stukje toe te voegen aan Nails-ID en het leek me leuk om dit te doen door middel van deze leuke tag, namelijk de Van 10 tot 1 tag!
Willen jullie me beter leren kennen?

I though it was about time to add a little more personal stuff to Nails-ID and I think I've found a nice way to do this; simply with the from 10 to 1 tag!
Do you want to get to know me better?

10 dingen over mezelf/10 things about me:

1. Vroeger was ik altijd het "alternatieve meisje" op de middelbare school, met de aparte kleding en vol met piercings. Tegenwoordig draag ik nog maar twee piercings in mijn lip, één in mijn neus en één in mijn tong.
I used to be the "alternative girl" when I was in high school. I always wore clothes that were different, and I had a lot of piercings. Now a days I've still got my two lippirecings, my nosepiercing and my tongue piercing.

2. Ik ben verslaafd aan tassen. Ik heb een kast vol, van hele goedkope tot vrij prijzige tassen. Op mijn wishlist staat nog altijd een Burberry tas. Maar deze wil ik dan natuurlijk wel in London kopen!
I've got this huge bag-addiction. I've got a closet full of them, cheap ones and quite expensive ones. There is still a Burberry bag on my wishlist, but if I'm going to buy it I want to do this in London ofcourse!

3. Ik ben een echt "mama's kindje". Ik woon nu ruim een jaar samen met de liefde van mijn leven, maar soms heb ik nog steeds heimwee naar mijn moeder.
I am a real "mummy's girl". I have been living together with the love of my life for over a year now, but sometimes I'm still homesick for my mum.

4. Ik heb een halfjaar in Sheffield gewoond (dit is in Engeland, vlakbij Manchester) en dit was één van de mooiste tijden van mijn leven. Ik heb daar stage gelopen op een school voor moeilijk opvoedbare en moeilijk lerende kinderen. Soms mis ik die tijd nog steeds!
I have lived in Sheffield for half a year (this is in England, close to Manchester) and this was one of the best times I've ever had. I had a trainee post on a school for children who had difficulties with their behaviour and learning. I still miss Sheffield sometimes.

5. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn en je kan zeggen dat ik een echte "couch potato" ben.
I love to be at home, and you can say I'm a real "couch potato" .

6. Ik vind het heerlijk om te lezen en ik heb dan ook een boekenkast vol met boeken, en ik ben bang dat dat nog niet eens de helft is van alles wat ik heb, heel veel boeken liggen namelijk nog bij mijn ouders thuis. Mijn favoriete genres zijn: fantasie, chicklit, thrillers en waargebeurd.
I love to read and I've got a bookshelf full of books, and I'm afraid what's in there isn't even half of the books I've got because there are still lots of them at my parents place. My favourite genres are: fantasy, chicklit, thrillers and true stories.

7. Ik kan niet tegen horrorfilms, ik krijg er nachtmerries van en zelfs overdag ben ik soms heel erg bang, dit is een periode zo erg geweest dat ik heb besloten geen horrorfilms meer te kijken.
I can't cope with horrormovies, if I've watched a horrormovie I'll get nightmares and sometimes I'm even afraid at daytime. There was a period when it was that bad that I decided I had to stop watching horrormovies.

8. Ik ben doodsbang voor muizen, als ik er één op een foto of op tv zie begin ik te zweten en te trillen.
I'm scared to death for mice. When I see one on a picture or on tv I start to sweat and shake all over my body.

9. Vroeger lustte ik bijna helemaal niks. Tegenwoordig eet ik bijna alles en is lasagne mijn absolute favoriet! Vroeger moest ik bijna overgeven als ik dit at.
I used to be a really picky eater. Now a days I eat almost everything and lasagne is my absolute favourite! In the past I almost had to throw up when I ate this.

10. Ik ben gek op Disney en ik heb alle DVD's die op dit moment verkrijgbaar zijn in mijn bezit!
I love Disney, and I've got every DVD that is out now in my stash!


9 dingen die ik leuk vind/9 things I like:

1. Kinderen/Children
2. Taarten en cupcakes bakken/Baking pies and cupcakes
3. Engeland/England
4. Muziek/Music
5. Boeken en tijdschriften lezen/Reading books and magazines
6. Shoppen/Shopping
7. Kerstmis/Christmas
8. Dieren/Animals
9. Creatief bezig zijn/Being creative


8 dingen die ik niet leuk vind/8 things I don't like:

1. Pijn/Pain
2. Onzeker zijn/Being insecure
3. Machtsmisbruik/Power abuse
4. Heimwee/Homesickness
5. Pesten/Bullying
6. Kanker/Cancer
7. Dierenmishandeling/Animal cruelty
8. Als iets kapot gaat/When things are broken


7 plekken waar ik graag kom/7 places where I like to be:

1. Thuis/At home
2. Bij mijn moeder/At my mum's
3. In Engeland/In England
4. Het strand/The beach
5. Landal Greenparcs
6. Op een boot/At a boat
7. Bij mijn vader/At my dad's


6 manieren om mijn hart te winnen/6 ways to win my heart:

1. Eerlijk zijn/Being honest
2. Lief zijn/Being sweet
3. Humor hebben/Have lots of humor
4. Positief zijn/Being positive
5. Een goede kok zijn/Being a good cook
6. Niet roddelen/Don't spread rumors


5 plaatsen waar ik nog heen wil/5 places I'd like to go:

1. Ierland/Ireland
2. Japan/Japan
3. Italië/Italy
4. Australië/Australia
5. Verenigde staten/USA


4 dingen of personen waar ik niet zonder kan/4 things or persons I can't live without:

1. Mijn verloofde/My fiancé
2. Mijn moeder/My mum
3. Mijn broer/My brother
4. Mijn (stief)vader/My (step)dad


3 van mijn favoriete liedjes/3 of my favourite songs:

1. Billy Joel - Piano Man
2. Live - I Alone
3. Kill Hannah - Race The Dream


2 wensen/2 wishes:

1. Een gelukkig en gezond leven lijden/Live a happy and healthy life.
2. Een groot gezin krijgen/Have a big family.


1 laatste woord/1 last word:

Dankjulliewel/Thanks!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ga niemand aanwijzen om deze tag over te nemen. maar jullie zijn natuurlijk van harte welkom om dit wel te doen!
I hope you guys liked it. I am not going to tell anyone to do this tag, but ofcourse you are more than welcome to do so!

1 opmerking: