zaterdag 6 oktober 2012

Nailart: Flower Garland

Helaas heb ik niet erg kwalitatief goede foto's kunnen maken maar ik wou toch deze nailart met jullie delen.

Unfortunately not very good quality pictures, but I still wanted to share this nailart with you guys.

Ik kwam laatst een soortgelijke nailart tegen en het inspireerde me om een bloemenkrans op mijn nagels te maken. Zoals jullie kunnen zien op de foto hierboven lopen de bloemen ook echt op elkaar over als een soort van slinger.

I found a nailart that looks quite similair to this one some time ago and it inspired me to make a flower garland on my nails. As you can see on the picture above the flower really continue on the other nails.

Het is een vrij makkelijke nailart die ik heb gemaakt met een dottingtool. Wanneer je deze in huis hebt kan je deze nailart ook zeker maken!

It is quite a simple nailart which I made with a dottingtool. When you've got one of those you can make this nailart for sure!

De producten die ik heb gebruikt:
- Sold Out For Ever van Catrice voor de basiskleur
- Rode, gele, blauwe, oud roze, oranje, groene en witte acrylverf
- Zilveren glitters
- Dun nailart penseel
- Dotting tool

The products I've used:
- Sould Out For Ever by Catrice for the base
- Red, yellow, blue, old pink, orange, green and white acrylic paint
- Silver glitters
- Thin nailart brush
- Dotting tool


Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's. Ik had deze nailart 's avonds gemaakt en de belichting was daardoor niet echt optimaal. Ik hoop dat jullie de nailart toch leuk vinden.
I'm sorry for the bad quality of the pictures. I made this nailart in the evening and the light wasn't very good. I hope you still like the nailart though.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten